Friday, 16 November 2012

kenapa taknak jumpa?

Tak nak jumpa ct ?? 
''tak pa ct x kesah janji kita kekal :)''
ayat tuh yg selau ct ckp kt dia. . ct selalu senyum walaupun ct menangis dalam diam .
bukan niat ct nak ngadu kat kawan dia , cuma ct nak dia tahu apa yg terpendam dalam hati ct ..
apa yang ct nak ..
CT CUMA NAK JUMPA DIA. sekali pun tak pa lah ..
nak tgk muka ja ..sat pun xpa ..
kenapa x faham ? susah sangat ka permintaan ct ?
jiwa ct x penah nk tenang .. asyik nak memberotak .
tak tahu lah knap ..
ct cuma nak jumpa dia ja ..sat pun x pa . .
waktu ct kt hospital dulu pun dia x datang tengok .tipu lah klau ct x terasa ..masa tuh sedih hanya Allah yang tahu .ct nak dia ada dengan ct masa ct operate tapi . . . ..
kenapa dengan pompuan lain dia buley jumpa? knp dgn pompuan lain dia bole bwk nek moto ..
sedangkan ct langsing x penah .
bukan saja nek moto tengok muka jalan dua pun langsung x penah. .
ct sedih sangat. .dah penat nak menangis . .
sakit sangat tahan semua ni ..tapi x pa janji dia bahagia :')
tuh yang penting kan :)
ct selalu tipu dia .bila dia tanya '' syg happy tak?''
ct selalu ckp ''happy je :D ''
tapi sebaliknya hanya Allah yang tahu betapa sakitnya ct pendam ..
ct tak nak dia sedih biaq ct sedih x pa. .ct x nak dia sakit hati biaq ct sakit hati  xpa :)
tapi klau seandainya suatu hari nnty ct pergi dan takkan kembali jgn pernah menyesal k sayang :)
masa tuh semua dah terlambat  ,masa 2  dah x boleh nak putar balik :)
saya sayang awak sebab itu saya telan semua walaupun sakit :)
saya senyum walaupun perit ! asalkan awak bahagia .
saya tak nak awak sakit hati dengan saya
kawan-2 saya selalu ckp mcm-2 pasai awak tapi sya buat x tahu sebab saya syg awk .
tapi awk...
sampai bila saya harus menanti ?? sampai bila saya nak menangis??
sampai bila kita nak mcm ni ???
TOLONG LAH FAHAM ISI HATI SAYA!!!!

No comments:

Post a Comment

Music