Thursday, 28 March 2013

Maafkan saya

Awak maafkan saya .  saya tahu salah saya .
saya tahu saya banyak berubah ..
Maafkan saya awakk .  =(
bukan niat saya nak sakitkan hati awak semalam .
dah la awak tengah sakit saya tambah lagi beban awak .
Hummm . .
Awakkk .. mungkin jarak yang buat saya berubah  ..
saya sayang awak..
sayang sangat-sangat
tak tahu macam mana nak bagitau awak betapa besarnya sayang ni
Sampaikan saya Tersakitkan hati awak .
saya cuba jadi yang terbaik untuk awak
saya nak jaga awak .
saya nak ada sebelah awak waktu awak sakit

Awakkk . . Maafkan saya
perubahan yang berlaku untuk kuatkan saya
untuk saya mencari kekuatan untuk bangkit tanpa awak dekat sisi saya

Monday, 4 March 2013

saya perlukan awak

Awak toloooooooooonnnnnnng laa jaga diri awak tuh
saya jauh saya bukan muhrim awak saya tak mampu nak jaga awak .
tapi tolong laa jaga diri awak . saya tak nak awak sakit .
saya tak sanggup tengok awak tanggung derita tuh

Ya Allah Kau ringankanlah sakitan yang ditanggung oleh Airiel
sesungguhnya aku tak terdaya untuk menjaga nya .
Dan aku memohon pertolongan dan perlindungan dari MU YA ALLAH
Jika kesakitan boleh dikongsi aku sanggup hadapinya bersama
Ya Allah sesungguhnya pertemuan ini diatas kehendakMU
dan atas kemahuanMu hubungan ini terhalang oleh jarak
dan aku redha dengan ketentuan Mu ini
Kau berikan aku petunjuk Kau bantuanlah aku
untuk mengahadapi dugaan Mu ini.
Kau pinjamkan lah aku kekuatan dariMu agar aku tidak mudah jatuh dengan musibah
yang Engkau berikan kepada ku.
Aamiiin


Airiel .. saya rindu awak ..rindu sangat-2 ..Puas saya menanges bila teringat kat awak
sering kali saya mimpikan awak .
awak ,, saya tak pernah lupa doakan kesihatan awak .
Doakan awak berjaya . saya takut kehilangan awak
saya masih perlukan awak
Tolong jangan tinggal saya . Jangan pernah putus asa .
Awak kena kuat lawan sakit awak tuh .
saya kat sini selalu doakan awak ..

Saturday, 2 February 2013

Hubungan kitaa .. . . .

Awak kenapa saya rasa hubungan kita makin jauh
tak macam dulu . 
 Asyik rasa sakit hati jaa . . cemburu tak habis-2
Hmm tak seronok lahh rasa macam ni
nak macam dulu balik.

Tapi tak tau lahh kalau-2 saya yang berubah
bukan saya tak sayang.. sayang cuma hmm
saya penat .
Penat jaga hati dan perasaan orang lain

AWAKK..

Kalau lah saya pergi dulu awak jaga diri k. jaga kesihatan diri tuh
dengar cakap parent awak jangan nakal-2 k
Awakk kalau saya pergi dulu tu semua kehendak Allah
awak tetap ada dalam hati saya =') sampai bila-2

Saya cakap je macam kat atas tuh mana lah nak tau takdir Allah
saya pergi dulu tak pun kita Terpisah
Tapi saya harap sangat sangat sangat sangat sangat sangat ( Ok dah cukup)
harap sangat *sangat again * hubungan kita direstui dan berkekalan :'DD
saya tak pernah berhenti doakan hubungan kita .
saya harap awak pun doakan jugak k musyuk :D

Friday, 18 January 2013

Rindu kau ler babun

Bangun pagi teroih rindu dia
Rasa cam tak sedap hati jaaa
Hmmm
hope sangat tak jadi apa-2 kat dia
Nak call takut ganggu dia ada kelas pagi ni
nak tunggu dia habis kelas lambat lagii
Haishhh!

Ni baru berapa jam ja tak text dah rinduuu bagaii
macam mana laa aku nanti kalau dia pergi dari hidup aku
Mesti semuanya gelap..
Ya Allah ... Kau jodohkan lah kami nanti
Sesungguhnya pertemuan diantara aku dengan dia sudah ditakdirkan
Perasaan sayang ini wujud kerna kau telah tuliskan
bahtera yang kami layarkan Kau yang tetapkan
Dan aku mohon padaMU berkatilah hubungan kami ini
aaminn =')


Saturday, 12 January 2013

Sayang cepatlah sembuh

Awak .. awak jaga diri k sayang
saya risau sangat pikirkan awak .
sejak awak masuk wad petang tadi dalam fikiran saya hanyalah awak
Kalau boleh saya nak ada kat sebelah awak
saya nak jaga awak . Tapi.......
awak jauh , awak kat KL saya kat Penang
Tak putus doa saya untuk awak . saya harap awak cepat sihat
awak akan sembuh kan sayang???


Tadi awak call saya
Lega tadi dapat dengar suara awak . walaupun suara awak tak seceria dulu
Kesian awak tangan awak mesti sakit kan kena masukkan jarum dua-2 belah pulak tuh
saya tahu awak tak suka masuk wad ;) Tapi saya pujuk jugak awak
sebab tu untuk kebaikan awak
nanti da sembuh kan da bole keluar
=D

Saya sayang awak , saya nak yang TERbaik untuk awak walaupun
saya terpaksa berjauhan dengan awak =')
saya nak awak sihat macam orang lain
Kalau awak sakit nanti saya pun ada effect tau
so jaga diri nahh sayangg musyukk :*


# Sayang.. Dok hospital jangan nakal-2 tau.. Kalau nakal saya suruh
doktor ikat awak kat katil tuh =PP

Music