Thursday, 28 March 2013

Maafkan saya

Awak maafkan saya .  saya tahu salah saya .
saya tahu saya banyak berubah ..
Maafkan saya awakk .  =(
bukan niat saya nak sakitkan hati awak semalam .
dah la awak tengah sakit saya tambah lagi beban awak .
Hummm . .
Awakkk .. mungkin jarak yang buat saya berubah  ..
saya sayang awak..
sayang sangat-sangat
tak tahu macam mana nak bagitau awak betapa besarnya sayang ni
Sampaikan saya Tersakitkan hati awak .
saya cuba jadi yang terbaik untuk awak
saya nak jaga awak .
saya nak ada sebelah awak waktu awak sakit

Awakkk . . Maafkan saya
perubahan yang berlaku untuk kuatkan saya
untuk saya mencari kekuatan untuk bangkit tanpa awak dekat sisi saya

Monday, 4 March 2013

saya perlukan awak

Awak toloooooooooonnnnnnng laa jaga diri awak tuh
saya jauh saya bukan muhrim awak saya tak mampu nak jaga awak .
tapi tolong laa jaga diri awak . saya tak nak awak sakit .
saya tak sanggup tengok awak tanggung derita tuh

Ya Allah Kau ringankanlah sakitan yang ditanggung oleh Airiel
sesungguhnya aku tak terdaya untuk menjaga nya .
Dan aku memohon pertolongan dan perlindungan dari MU YA ALLAH
Jika kesakitan boleh dikongsi aku sanggup hadapinya bersama
Ya Allah sesungguhnya pertemuan ini diatas kehendakMU
dan atas kemahuanMu hubungan ini terhalang oleh jarak
dan aku redha dengan ketentuan Mu ini
Kau berikan aku petunjuk Kau bantuanlah aku
untuk mengahadapi dugaan Mu ini.
Kau pinjamkan lah aku kekuatan dariMu agar aku tidak mudah jatuh dengan musibah
yang Engkau berikan kepada ku.
Aamiiin


Airiel .. saya rindu awak ..rindu sangat-2 ..Puas saya menanges bila teringat kat awak
sering kali saya mimpikan awak .
awak ,, saya tak pernah lupa doakan kesihatan awak .
Doakan awak berjaya . saya takut kehilangan awak
saya masih perlukan awak
Tolong jangan tinggal saya . Jangan pernah putus asa .
Awak kena kuat lawan sakit awak tuh .
saya kat sini selalu doakan awak ..

Music