Monday, 5 November 2012

Rintihan Hati kekasih

Apa yang aku coretkan bukan lah untuk menagih simpati ,
cuma ingin meluah kan apa yang terpendam dihati .

MASIHKAH KAU MENYAYANGI AKU?
Ya Allah sering kali aku diuji . sampai bila harus begini .
aku dah penat , penat sangat dengan semua ni .aku dah letih menangis
sampai satu tahap aku menanges tanpa air mata . /
sudah kering air mata aku .
Ya Allah betapa sayangnya aku kat airiel
tidakkah kau sedar ??? tidakah kau nampak ?
seandainya aku diberi dua pilihan samada melupakan kau atau tidak mengenal kau
aku lebih memilah agar aku tidak pernah kenal dirimu
kerna untuk melupakan insan seperti kau adalah sesuatu yang amat sukar untuk aku lakukan
ingin sekali aku menatap wajah kau ..melepaskan rindu yang bersarang dihati .
Tapi ......
Andainya suatu hari nanti aku dijemput Ilahi ingtkan aku sentiasa menyayangi dirimu
mungkin kau x faham perasan aku ..apa yang ak nak langsung aku tak pernah dapat .
kenapa kau lebihkan EX kau dari aku ??
kenapa perlu komen gambar dia  ? kenapa perlu Like status dia ?
Ia aku mengakui aku cemburu dan aku dengki
kenapa aku  , kau tidak layan begitu?
kenapa aku  , kau tidak puji?
kenapa Ex kau boleh dapa semua tuh ?
kenapa sayang???

Seandainya kau membaca coretan ini , janganlah kau terasa hati . aku cuma meluahkan
perasan aku disini . Kerna diluar sana tiada sapa yang memahami aku
tiada seorang pun yang sudi mendengarnya dengan ikhlas .
jadi disini lah tempat aku melepaskan kesedihan aku . .
disinilah tempat aku mengadu masalaha aku.


....CORETAN HATI SEORANG KEKASIH.....

No comments:

Post a Comment

Music