Friday, 19 October 2012

SAYANG KAU DIMANA?

sehari demi sehari aku lalui dengan penuh kesabaran dan air mata .setiap langkah aku cuba untuk bangun
tapi ada sahaja masalah yang datang  .sampai bila harus aku menanges.  .sampai bila harus aku terus begini .
Ya Allah seandainya orang sekeliling aku dapat mendengar rintihan hati aku .
pasti depa akan faham perasaan aku .hati aku cukup derita .cukup sengsara.
AKU BERUBAH??
bukan kehendak aku .malah aku sendiri penat jadi diri orang lain ..penat senyum tanpa keikhlasan.
seandainya aku diberi peluang untuk mengubah .aku nak ubah masa .aku tau mau kenal erti CINTA .
sakit? memang sakit ..sangat sakit .. KENAPA aku sering diuj sebegini .
KENAPA setiap orang yang aku sayang pergi jauh dari aku .TAK LAYAK kah aku disayangi?
KENAPA hati aku sering terluka ..? klau lah  DIA tahu betapa RINDUnya ak kat dia .
KALAULAH perasaan ni dia jugak dapat merasainya. pasti dia faham derita yang aku tanggung .
DERITA MENRINDU dia yang kini jauh dari aku .
lama x dengar suara dia ..SUMPAH rindu suara manja dia dulu .
suara budak-2 dia ..RINDU nak gosip2 macam dulu
TIPU lah kalau aku cakap aku  tak mau jumpa dia . aku NAK sangat jumpa dia .
tatap mata dia lama-2  . .nak peluk dia kuat-2 ..NAK DIA JADI YANG HALAL UNTUK AKU

Music