Saturday, 2 February 2013

Hubungan kitaa .. . . .

Awak kenapa saya rasa hubungan kita makin jauh
tak macam dulu . 
 Asyik rasa sakit hati jaa . . cemburu tak habis-2
Hmm tak seronok lahh rasa macam ni
nak macam dulu balik.

Tapi tak tau lahh kalau-2 saya yang berubah
bukan saya tak sayang.. sayang cuma hmm
saya penat .
Penat jaga hati dan perasaan orang lain

AWAKK..

Kalau lah saya pergi dulu awak jaga diri k. jaga kesihatan diri tuh
dengar cakap parent awak jangan nakal-2 k
Awakk kalau saya pergi dulu tu semua kehendak Allah
awak tetap ada dalam hati saya =') sampai bila-2

Saya cakap je macam kat atas tuh mana lah nak tau takdir Allah
saya pergi dulu tak pun kita Terpisah
Tapi saya harap sangat sangat sangat sangat sangat sangat ( Ok dah cukup)
harap sangat *sangat again * hubungan kita direstui dan berkekalan :'DD
saya tak pernah berhenti doakan hubungan kita .
saya harap awak pun doakan jugak k musyuk :D

No comments:

Post a Comment

Music