Thursday, 22 March 2012

mama cheq malu ! !

assalamualaikum. .hye u all
hari ni ct nak cerita pasai tajuk kt atas tuh :)
ehem-2. .  .hari selasa rie tuh ct balek taiping
ziarah tokyang ct baru meninggal (Al-fatihah)
family ct tolak balek penang malam tu gak..
nak dijadikan cerita..paksu ct singgah kat petronas( mesty lah na isi minyak keta kan)
kat petronas tu ada jual gula-2 kapas..
terliur lak ct tengok(pa g turun keta g beli teros arr)
disebabkan terlalu excited sangat nak makan gula kapas tuh
sampai je kat keta dengan penuh semangat teros bukak pintu..
then
''mama ! eh.. kak ehh sory-2 saya salah masuk keta lahh'' teros tutup pintu keta tuh
(aku x perasaan yang ada dua keta sama warna kt situ..keta paksu aku kt depan..aku p masuk keta belakang)
sampai ja kt keta paksu ct..teros panggil mama '' mama cheq silap masuk keta!!! ''
satu petronas tu tengok kat ct. .
uwaaa !! malu gyla..tebal muka ooo..
sampai goyang keta family ct gelakkan ct ..

pengajaran #  kalau nak masuk keta tengok nomber plat luhh.. ..kan da masuk keta org. .wakaka

No comments:

Post a Comment

Music